Media og frikortholdere

Media

Frist for akkreditering er to dager før aktuell kamp. Det må sendes inn forespørsel om akkreditering til hver enkelt kamp, med mindre annet er avtalt med medieansvarlig i klubben. Forespørselen sendes på e-post til klubben.

Vi har som hovedprinsipp å prioritere medlemmer av NSF (Norske Sportsjournalisters Forbund) og PK (Pressefotografens Klubb) når det gjelder akkrediteringer på Norac stadion.

Frilansjournalister gis ikke tilgang til arenaen uten at de er her på vegne av en oppdragsgiver. Det må alltid medbringes bekreftelse på at medarbeidere representerer en mediebedrift.

Om det skulle være spørsmål, kontakt Trond Madsen på telefon 905 91 255 eller e-post til klubben.

Frikort

Her finner du informasjon om frikort i forbindelse med Arendal Fotball sine hjemmekamper:

Frikortinnehavere må forhåndsbestille sine billetter til Arendal Fotball sine hjemmekamper. Når du bestiller billetter må du oppgi navn, hva slags type frikort du har, frikortnummeret og hvor mange billetter du skal ha. Bestillingen må være sendt to dager før gjeldende kamp, og gjelder kun for neste kamp.

Billettene må hentes i billettluka på stadion senest en halv time før kampstart. Uavhentede billetter vil bli lagt ut for salg.

Innehavere av frikort utstedt fra følgende organisasjoner, får billetter på sittetribune:

Norges Idrettsforbund
Norges Fotballforbund
Norsk Toppfotball
Norsk Tipping
Norske Sportssjonalisters Klubb
Agder Idrettskrets
Agder Fotballkrets

Ønsker du billetter blant motstanderens supportere, oppgi dette i bestillingen.

Frikortet er personlig, og gjelder bare for den personen kortet er utstedt til. Det må være påført bilde og være signert.

Arendal Fotball gjør oppmerksom på at ved populære kamper må frikortbilletter bestilles i god tid. Ved utsolgte kamper kan ikke alle frikortinnehavere regne med å få billetter selv om de bestiller innen fristen.

Annonse: